Kantoor te huur Zitnjak, Kroatië
Dit is misschien de computer vertaling (originele versie)
Vertaald:
Zagreb, Žitnjak - bureau ruimte243m2
De angelus Nekretnine biedt u bedrijfsruimte voor huur aan:
PLAATS
Het bureaugebouw wordt gevestigd in de Žitnjak bedrijfsstreek, en door zaken en industriële complexen en bureaugebouwen omringd (avenija van plaatsenSlavonska, Radnicka cesta, Žitnjak), en alle openbare faciliteiten worden gevestigd dichtbij het complex.
Het gebouw wordt gevestigd in een uitstekende plaats met uiterst goed verkeersverbindingen (van de wegenSlavonska van de hoge snelheidsstad avenija en Ulica grada Gospica, die aan Ulica grada Vukovara) verdergaat en kan door privé voertuigen en door openbaar stadsvervoer worden betreden - bus en tram. De toegang is ook mogelijk van de de dienstweg langs weg Slavonska.
De openbare posten van het stadsvervoer (tram en bus) worden gevestigd naast het gebouw zelf.
BESCHRIJVING
De bureauruimte van 242.88 m2 wordt gevestigd op de benedenverdieping van het bureaugebouw. De commerciële ruimte is goed voor tentoonstelling-verkoop of bureauruimte, het zuidoosten-westen richtlijn.
De lay-out van het vloerplan van de ruimte toe te schrijven aan de load-bearing structuur van kolommen en stralen laat de aanpassing van het vloerplan aan alle behoeften van de huurder toe, en het is mogelijk om de ruimte volgens de eisen van de huurder en de verhuurder te ontwerpen.
Het parkeren voor werknemers die door voertuig aankomen is mogelijk op de partij van het gebouw, voor een prijs.
DE TERMIJNEN VAN DE HUUR: De vraagprijs van de huur is de BTW €12.00 voor 1m2, per maand
Gedeelde consumptiekosten: €3.50 de BTW per maandelijks 1m2, berekende om de 6 maanden
Individuele consumptiekosten: De huurder draagt alle individuele consumptiekosten voor het voorwerp die van de huur (elektriciteit. verwarmen), met inbegrip van nut en waterprijzen.
De prijs van het parkeren: openlucht parkeerplaats € 50.00 de BTW voor 1 parkeerplaats, per maand.
Betaling van huur en gezamenlijke consumptiekosten: voor de maand in kwestie binnen 15 dagen van de dag van het uitgeven van de rekening,
De storting van de veiligheid: een storting in de hoeveelheid gemeenschappelijke uitgaven van drie maanden de huur en, plus de BTW
Begin van de huur: volgens het sluiten en solemnization van het contract
Duur van de huur: voorstel min 3 jaar, voorkeurcontract 5 jaar, met de mogelijkheid van beëindiging op elk ogenblik met een berichtperiode van 6 maanden - allen door overeenkomst
Er is een mogelijkheid om met de verhuurder over alle huuropties in termen van regeling van de ruimte, het gebied, de termijn, de prijs en anderen te onderhandelen.
Voor meer informatie, contacteer onze agent.
========
De agentschapcommissie wordt berekend overeenkomstig de Algemene Voorwaarden En de Prijslijst gepubliceerd in angelusnekretnineo-nama
Uw Angelus Real Estate
Gemeenschappelijke kosten
De BTW
Toestemmingen
De akte van de titel
Nut
Huidig
De watervoorziening van de stad
Basis infrastructuur
Geasfalteerde oprijlaan
De installatie van de telefoon
De beschrijving van het bezit
Niet gemeubileerd
Verzekering 24 uren
Grote glasmuren
Techniek
Video toezicht
Optica
Het netwerk van IT
Lift
Het verwarmen
Centrale airconditioner
Staat
Noodzakelijke regeling
Bewoonbaar
Schrijnwerkerij
Timmerwerk ALU
Richtlijn
Zuiden
Het oosten
Het westen
Parkeren
Parkeerplaatsen: 7
Toegang tot het bezit
Auto
Vrachtwagen
Bestelwagen
Slepen
Nabijheid aan inhoud
Dicht bij winkels
Dicht bij openbaar vervoer
Vervoer
Auto
Bus
Tram
De rest
Het subtype van het bezit: De bouw van het bureau
Positie: In een bureaugebouw; ,